Вітаю Вас, шановні батьки і наші маленькі "чомусики"!
Бажаю гарного дня! Нехай цей день принесе тільки радість, удачу і добрі емоції!
1. Заняття: Математика
Тема: Порядкова і кількісна лічба, співвідношення числа і цифри.
1. Завдання: порахувати предмети і розкласти правильно картинки до кожної цифри.
2. Завдання: вправа "Де чия тінь?". Знайти тінь відповідно до картинки
Фізкультхвилинка для очей в віршах "Очі швидко обертаєм"
3. Завдання: математична гра "Хороші сусіди"
Тема: "Весна на крилах пташок".
Ідеї для розмови на занятті з дітьми
Пташине привітання
• Пригадайте як пташки весело цвірінькають, зустрічаючи весну. Привітайтеся як пташка!
• Придумайте привітання соло, дуетом, квартетом, октетом.
• Як художник зобразив рух?
• Чому кажуть, що птахи приносять весну на своїх крилах?
Пташина розмова
Послухайте п’єсу Жан-Філіпа Рамо “Перегук птахів” спочатку соло на клавесині, потім — фортепіано.
• Що створює враження перегуку птахів?
У п’єсі дві мелодії: один мотив схожий на “цвірінькання”, другий — відгукуються більші пташки.
• Чому перегукуються пташки? Розповідають новини? Схвильовані? Налякані? У них радість?
• Порівняйте звучання п’єси у двох записах. Яке виконання більше сподобалося? Чому?
• Який настрій у горобчиків? Спробуй показати, як вони рухаються.
• Як художниця передала рухи горобчиків? Їхній настрій?
Спостереження-замальовка
Пригадайте, як горобчики-розбишаки навесні весело скачуть гілочки на гілочку, купаються у калюжах. Що цікавого ви спостерігали? Намалюйте історію з життя зграйки горобчиків.
• Вийдіть на вулицю і послухайте весну. Хто веде сольні партії у весняному оркестрі? Зберіть колекцію весняних звуків.
Завдання: "Впізнай пташку за голосом"
3. Заняття: Музичне.
Завдання до заняття Ви зможете знайти на сайті музичного керівника за посиланням
Дякую за увагу!
Немає коментарів:
Дописати коментар