КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

середа, 14 квітня 2021 р.

Завдання до дистанційного навчання на 15.04.21.


 Вітаю Вас, шановні батькі і любі "Чомусики"!

Нехай сьогодні у Вас буде побільше приємних дрібниць і радісних хвилин.

      Гарного Вам дня!

Сьогодні за розкладом:

1.Заняття: Художня література

Тема: Читання оповідання Андрія Усачова "Де вмикається небо?"           

Де вмикається небо?



















Методичні рекомендації:
1. Питання для обговорення:
- Як звали розумничку собачку, яка вміла читати?
- Як собачка Соня навчилася вмикати світло?
- Над чим замислювалася Соня? Хто, за її думкою, вмикає на небі зорі?
- Про що мріяла Соня?
























Фізкультхвилинка "Веселинка"
 

2. Заняття: Аплікація

Виготовлення моделі «Північне сяйво»

Мета:

  • розширювати уявлення про красу північного сяйва.

Дорослий залучає дітей до створення моделі, яка допоможе візуалізувати північне сяйво. Для цього знадобиться модель Землі — глобус або повітряна куля блакитного кольору , і модель Сонця, роль якої може виконати невелика жовта повітряна кулька. З обох боків кульки (зліва і справа) діти приклеюють одним кінчиком паперові стрічки. Кольором назовні їх розміщують у такому порядку: зверху — червоні, потім — жовті, унизу — зелені. Глобус встановлюють на столі. Модель Сонця тримають на відстані, що трішки менша довжини стрічок. Позаду неї вмикають фен і спрямовують потік повітря так, щоб паперові стрічки, тріпочучи, «обіймали» Північний і Південний полюси планети.


Ігри на прогулянці


                                                                                


          Рухлива гра

"Літаки, на аеродроми!"


Мета:

  • розвивати увагу, швидкість реакції, спостережливість, уміння швидко приймати рішення.

Гру проводять під час прогулянки на ігровому майданчику. Дорослий попередньо обговорює з дітиною принцип роботи літаків у небі: пояснює, що літаки літають за маршрутами, яких чітко дотримуються, щоб уникнути зіткнення й авіакатастрофи. Дорослий з дитиною обирають на майданчику місця, які виконуватимуть роль аеродромів, позначають їх символами і прокладають між ними маршрути. Відтак за сигналом дорослого дітина і дорослий -«пілоти» на своїх «літаках» — бортики картонних коробок — починають рухатися за маршрутами, які перед тим собі обрали. Складність у тому, що маршрути можуть перетинатися й пілотам слід бути уважними, щоб літаки не зіткнутися.


Для розвитку дрібної моторики рук пропоную провести з дітками пальчикову гімнастику

"Замок"





Дякую за увагу!



Немає коментарів:

Дописати коментар