Нехай сьогодні у Вас буде побільше приємних дрібниць і радісних хвилин.
Гарного Вам дня!
Сьогодні за розкладом:
1.Заняття: Художня література
Тема: Читання оповідання Андрія Усачова "Де вмикається небо?"
Де вмикається небо?
Виготовлення моделі «Північне сяйво»
Мета:
- розширювати уявлення про красу північного сяйва.
Дорослий залучає дітей до створення моделі, яка допоможе візуалізувати північне сяйво. Для цього знадобиться модель Землі — глобус або повітряна куля блакитного кольору , і модель Сонця, роль якої може виконати невелика жовта повітряна кулька. З обох боків кульки (зліва і справа) діти приклеюють одним кінчиком паперові стрічки. Кольором назовні їх розміщують у такому порядку: зверху — червоні, потім — жовті, унизу — зелені. Глобус встановлюють на столі. Модель Сонця тримають на відстані, що трішки менша довжини стрічок. Позаду неї вмикають фен і спрямовують потік повітря так, щоб паперові стрічки, тріпочучи, «обіймали» Північний і Південний полюси планети.
Ігри на прогулянці
Рухлива гра
"Літаки, на аеродроми!"
Мета:
- розвивати увагу, швидкість реакції, спостережливість, уміння швидко приймати рішення.
Гру проводять під час прогулянки на ігровому майданчику. Дорослий попередньо обговорює з дітиною принцип роботи літаків у небі: пояснює, що літаки літають за маршрутами, яких чітко дотримуються, щоб уникнути зіткнення й авіакатастрофи. Дорослий з дитиною обирають на майданчику місця, які виконуватимуть роль аеродромів, позначають їх символами і прокладають між ними маршрути. Відтак за сигналом дорослого дітина і дорослий -«пілоти» на своїх «літаках» — бортики картонних коробок — починають рухатися за маршрутами, які перед тим собі обрали. Складність у тому, що маршрути можуть перетинатися й пілотам слід бути уважними, щоб літаки не зіткнутися.
Для розвитку дрібної моторики рук пропоную провести з дітками пальчикову гімнастику
"Замок"
Немає коментарів:
Дописати коментар