КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

неділя, 10 січня 2021 р.

 11.01.2021

Вітаю Вас, шановні батьки!
Хай все у вас сьогодні буде добре!
Будьте здорові і щасливі!





Під час  спілкування з дітиною, спонукайте її пригадати, що зранку сказала їй мама, коли будила; що побажав тато, бабуся чи дідусь.  Які емоції викликали ці слова?    Чи стало від них на душі тепло і приємно?

Сьогодні за розкладом такі заняття:

1. Заняття з розвитку мовлення.

Тема: Вивчення мнемо-віршика "Ведмежатко", вірша Варвари Гринько «Привітання».

Перед вивченням віршиків пропоную зробити з дітками фонетичну зарядку.

👉👉"Фонетична зарядка"










   👉👉  Мнемо-вірш "Ведмежатко".







Розучування вірша Варвари Гринько «Привітання».

«Доброго ранку!» — мовлю за звичаєм.
«Доброго ранку!» — кожному зичу я.
«Доброго дня вам!» — людям бажаю.
«Вечором добрим!» — стрічних вітаю.
І усміхаються у відповідь люди,
Добрі ж слова бо для кожного любі.

Прийоми розучування: удома дорослий може скористатися прийомами, які використовують вихователі в дитячих садках. Дорослий пропонує дитині повторити рядки разом з ним, а потім просить розповісти весь вірш, підказуючи слова, які вона забула. Потім читає вірш таким чином: він починає - дитина закінчує рядок.

           РОЗМИНКА                           
                                                                   

2. Заняття. Малювання.
Тема: "Зимовий ліс" (нетрадиційна техніка малювання).
Матеріал: біла гуашева фарба, шматочок картону, як на поштовій скринці, папір синього або блакитного кольорів ( фон малюнку).

Перед початком роботи пропоную зробити пальчикову гімнастику.

Інструкція з виконання роботи. Виріжте прямокутник з картону. Налийте гуаш на блюдце. Використовуйте картон як штамп. Опустіть край картону і "роздрукуйте" стовбур, а потім гілки зимового дерева. Використовуйте різні сторони прямокутника, вийдуть гілки різної довжини.   
Підказка: можна посадити сову на гілку дерева. Зробіть відбиток пальцем - це буде тулуб. І домалюйте олівцями вушка, лапки і жовті оченята.    


Рухлива гра «Неввічливий метелик»


Мета:

  • закріплювати уявлення про ввічливе спілкування;
  • знімати психофізичне напруження;
  • створювати веселий настрій.

До нашого автобуса
Метелик залетів. (бігають по колу й махають руками, ніби крилами)
Нікого не питаючи,
На перше місце сів. (присідають)
Нечемний ти, метелику,
Недобре так робить! (погрозливо махають перед собою вказівним пальчиком)
Як хочеш з нами їхати,

То треба попросить! (плескають у долоні)
Візьміть мене, будь ласка!
Й додому відвезіть! (стають «потягом» і «змійкою» рухаються кімнатою).


Серія дослідів «Як зберегти тепло»

Мета:

  • закріплювати уявлення про рух теплого повітря у приміщенні;
  • розширювати знання про способи збереження тепла.👇

Дослід зі свічками. Дорослий запалює дві свічки: одну встановлює перед порогом відчинених дверей, другу піднімає до верхньої частини одвірка. Дітина стоїть на безпечній відстані. Дорослий звертає  увагу дитини на те, що полум’я нижньої свічки спрямоване всередину кімнати, а верхньої — назовні. Це пов’язано з тим, що холодне повітря значно важче за тепле. Воно, проникаючи в кімнату через відчинені вікна і двері, стелиться по підлозі й витісняє легке тепле повітря, що піднімається вгору й вилітає з кімнати. Отже, щоб зберегти тепло в кімнаті, вікна і двері в холодну пору слід тримати зачиненими.

Дослід із гарячою водою. Дорослий наливає у три пляшки гарячу воду й спонукає дітину доторкнутися до них. Що ви відчуваєте? (Тепло.) Дорослий пропонує пошукати спосіб зберегти це тепло. Для цього разом із дітиною він обмотує одну пляшку простою тканиною, другу — теплоізоляційним матеріалом або клаптиком хутра. Третю пляшку залишає як є. Усі три пляшки дорослий на 10—15 хв виставляє за вікно. За деякий час дитина перевіряє, у якому стані вода. У «голій» пляшці вона вихолола, а у пляшці, обгорнутій тканиною, залишилася ледь теплою. А от «шуба» із теплоізоляційного матеріалу допомогла зберегти тепло. Дорослий підводить дітину до висновку, що так само, одягаючи теплий одяг, утеплюючи житло, людина може зберегти тепло.




Немає коментарів:

Дописати коментар