КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

четвер, 7 січня 2021 р.

Колядки дітям. 2021.

       

Ваші дітки люблять колядувати, колядки вже вивчили?

Якщо, раптом, ще ні, то ось вам кілька колядок...



Колядки
Місто снігом присипає,
Я зі святом вас вітаю!
Від мене колядочка,
А з вас шоколадочка
Вам мої потішки -
З вас горішків трішки
І цукерок жменьку.
Будьте щасливенькі!
Слухайте колядку
І живіть в достатку,
Най усе збувається,
Син Божий рождається!
*****
Коляд, коляд, колядин!
Я у батька не один,
Маю братика малого,
Колядую ще й за нього!
Я великий, він маленький -
Дайте нам цукерок жменьку,
Ще смаколики готуйте
І нічого не шкодуйте,
Або дайте грошей,
Щоб рік був хороший!
*****
Коляд, коляд, коляда,
Свято в гості загляда,
Будьте щедрі, дорогенькі,
Приготуйте щось смачненьке,
Добром не скупіться,
З нами подільться,
А ми заспіваємо -
Щастя побажаємо:
Господарю повен дім,
Щоб усе було у нім,
Господині - ладу,
Дайте шоколаду,
Хай в родині буде мир -
Ковбасу несіть і сир,
Кладіть в торбу гроші -
Буде рік хороший!
Будете весь рік багаті,
Щедрий вечір вашій хаті!
*****
Різдвяні колядки
Заглядає у вікно
Зима білолиця,
Зазвучала в кожнім домі
Коляд-колядниця,
І посипались в торби
Щедрі подарунки,
Понесли колядники
Солодкі пакунки,
А господарям лишили
Добрі побажання
І з народженням Христа
Щирі привітання!




Немає коментарів:

Дописати коментар