КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

пʼятниця, 14 лютого 2025 р.

14.02.2025

Самопідготовка дистанційно


Підготуй:                                                             
  • підручник  «Я досліджую світ» (Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Частина 1)
  • робочий зошит «Я досліджую світ» (Частина 1)
  • підручник  "Літературне читання" (О. Я. Савченко. Частина 2)
  • кольорові олівці.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема місяця. "Світ невідомий".
Тема тижня ІІ. "Світ невідомий"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                       Емоційне налаштування                        

Вправа “Спіймай мій настрій”

Усміхніться, “зніміть” усмішку зі свого обличчя та “киньте” своєму другові / своїй подрузі. Уявіть, як він / вона робить те саме для вас.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 


Найтепліше книголюбське свято – День дарування книжок (14 лютого).

Міжнародний день дарування книг (International Book Giving Day) – це добровільна ініціатива, започаткована у 2012 році американкою та засновницею відомого сайту дитячої книги Delightful Children’s Books, Еммі Бродмур. Вона спрямована на підвищення інтересу та доступу до книг і бібліотек.

Мета Міжнародного дня дарування книг – надихнути людей по всьому світу подарувати 14 лютого книгу: бібліотеці, другу, членам родини. Вважається, що в цей день мають об'єднатися і ті, хто дарує книги, і ті, хто прищеплює любов до читання. Адже книга – один із найцінніших винаходів людства, вона сіє правду, добро, любов; вона дасть нам відповіді на всі запитання і гарну пораду; навчить жити, любити і працювати заради щастя, заради самих себе і своїх рідних.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Літературне читання:   

Леонід Глібов. Зозуля і півень.  Інсценізація байки. 




Виконуємо домашнє завдання 


Працюємо за підручником с.1с.110-111 - підготуватися до інсценізації байки, вивчити уривок напам'ять (від слів "Спасибі братику..." до кінця).

Творче завдання: намалювати ілюстрацію до байки, прикріпити до дошки Галерея творчості 4-Б класу

Додаткове завдання: виконати завдання с.111.


Читати онлайн  👀


Прослухай виразне читання байки Леоніда Глібова "Зозуля і півень".

Виконай читацьку розминку

Виконуємо завдання  на с.111
- Якими ти уявляєш Зозулю і Півня? 
- Навчися виразно читати байку: передавай своє ставлення до персонажів твору, зверни увагу на розділові знаки,    паузи. 
  - Роздивися малюнок. Який епізод зобразила художниця?                                            - Якими зображено дійових осіб? 
  - Поміркуй, чому нàзви птахів написано з великої літери. 
  - Які рядки є мораллю байки? 
  - Які слова звучать як прислів’я? 
  - Знайди в тексті байки  рими. 
  - Вивчи байку напам’ять.

Віднови рядки вірша 


-----------------------------------------------------------------------------------

                          Підсумок                        

Самооцінювання

Оцініть свої успіхи під час виконання завдань.

  • Якби ви виконували цю роботу вдруге, що ви в ній змінили б? Чому?
  • Які завдання ви виконали успішно? Що вам у цьому допомогло?
  • Оцініть свою роботу.

Дякую за плідну роботу! Ми - молодці!



Немає коментарів:

Дописати коментар