КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

середа, 5 лютого 2025 р.

05.02.2025

Самопідготовка дистанційно


Підготуй:                                                             
  • підручник  «Я досліджую світ» (Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Частина 1)
  • робочий зошит «Я досліджую світ» (Частина 1)
  • підручник  "Літературне читання" (О. Я. Савченко. Частина 2)
  • кольорові олівці.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема місяця. "Світ невідомий".


Цьогоріч Всесвітній день читання вголос припадає на середу 5-го лютого.

 

Мета Всесвітнього дня читання вголос полягає у тому, щоб надати можливість людям в усьому світі відчути, яке це насправді задоволення — просто читати вголос для інших; щоб нагадати усім про те, що освіта є одним з основних прав людини і це право має кожна людина у світі. Також мета цього свята — зацікавити дітей та підлітків у читанні книжок уголос разом з друзями  та спонукати їх до обговорення змісту. В цілому, свято має надихати дітей і дорослих просто більше читати і спілкуватися між собою. До того ж, таке заняття не тільки сприятиме тому, що дитина читатиме більше книг, а також поповненню її словникового запасу.


    В останні роки під час святкування Всесвітнього дня читання вголос проводиться


міжнародна акція, котра складається з 4-х простих кроків:

1. Вибір книжки.

2. Вибір зацікавленої аудиторії.

3. Читання книжки вголос.

4. Фотографування під час заходу та розміщення фото у соціальних мережах із мітками #WorldReadAloudDay #Всесвітній_день_читання_вголос #Читаємовголос і т. д.

2019 року Всесвітній день читання вголос святкували мільйони людей у понад 170 країнах світу, а хештег #WorldReadAloudDay (укр. Всесвітній день читання вголос) став одним із найпопулярніших у Twitter. В Україні тепер також відзначають це свято та проводять вищезгадану акцію. 

Вікторина до Всесвітнього дня читання вголос

Як потрібно святкувати?

Читання з перешкодами


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Літературне читання:   

Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти.




Виконуємо домашнє завдання 


Працюємо за підручником с. 106. Прочитти інформацію про Вікіпедію. Скласти 2-3 запитання за змістом статті. Прикріпити до дошки Галерея творчості 4-Б класу

Або, підручник с.106. Прочитати інформацію про Вікіпедію. Дізнатися про три «плюси» й три «мінуси» використання Вікіпедії. Прикріпити до дошки Галерея творчості 4-Б класу 



Виконай інтерактивну вправу


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                    Виконай інтерактивні вправи                 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                           Фізкультхвилинка                            



                          Підсумок                        

Самооцінювання

Оцініть свої успіхи під час виконання завдань.

  • Якби ви виконували цю роботу вдруге, що ви в ній змінили б? Чому?
  • Які завдання ви виконали успішно? Що вам у цьому допомогло?
  • Оцініть свою роботу.

Дякую за плідну роботу! Ми - молодці!

Немає коментарів:

Дописати коментар