КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

середа, 12 лютого 2025 р.

12.02.2025

Самопідготовка дистанційно


Підготуй:                                                             
  • підручник  «Я досліджую світ» (Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Частина 1)
  • робочий зошит «Я досліджую світ» (Частина 1)
  • підручник  "Літературне читання" (О. Я. Савченко. Частина 2)
  • кольорові олівці.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема місяця. "Світ невідомий".
Тема тижня ІІ. "Світ невідомий"

       Пригода перша “Дівчинка з темної матерії”.     
          Де у Всесвіті зосереджена матерія?

                        Емоційне налаштування                    

Вправа “Думки”

Пригадайте свій сьогоднішній ранок. З якими думками ви сьогодні налаштовувалися на уроки? Запишіть або намалюйте їх (див. роздруківку “Думки”). При бажанні поділіться думками з кимось з класу чи рідними.

ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ

Перегляд відео “Моя подруга з темної матерії”

  • Може, хтось із вас уже читав книгу “Дівчинка з темної матерії”? Пропоную вам переглянути її відеопрезентацію.

  • Як гадаєте, про що йдеться у книзі?
  • Як ви уявляєте дівчинку з темної матерії?
  • Чим приваблює вас ця книжка?
Пропоную прочитати уривок з книжки Кирила Безкоровайного "Моя подруга з темної матерії" 👉 "Дівчинка з темної матерії"

         Онлайн-вправа “Дівчинка з темної матерії”      

Перевірте себе. Пригадайте пригоду і виконайте завдання.

ВИКОНАТИ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Літературне читання:   

Леонід Глібов. Зозуля і півень.   




Виконуємо домашнє завдання 


Працюємо за підручником с.110-111, навчитися читати виразно.

Додаткове завдання: виконати завдання с.111.


Читати онлайн  👀


Прослухай виразне читання байки Леоніда Глібова "Зозуля і півень".

Виконай читацьку розминку

Виконуємо завдання  на с.111
- Якими ти уявляєш Зозулю і Півня? 
- Навчися виразно читати байку: передавай своє ставлення до персонажів твору, зверни увагу на розділові знаки,    паузи. 
  - Роздивися малюнок. Який епізод зобразила художниця?                                            - Якими зображено дійових осіб? 
  - Поміркуй, чому нàзви птахів написано з великої літери. 
  - Які рядки є мораллю байки? 
  - Які слова звучать як прислів’я? 
  - Знайди в тексті байки  рими. 
  - Вивчи байку напам’ять.


-----------------------------------------------------------------------------------

                          Підсумок                        

Самооцінювання

Оцініть свої успіхи під час виконання завдань.

  • Якби ви виконували цю роботу вдруге, що ви в ній змінили б? Чому?
  • Які завдання ви виконали успішно? Що вам у цьому допомогло?
  • Оцініть свою роботу.

Дякую за плідну роботу! Ми - молодці!



Немає коментарів:

Дописати коментар