КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

пʼятниця, 31 січня 2025 р.

31.01.2025

Самопідготовка дистанційно


Підготуй:                                                             
  • підручник  «Я досліджую світ» (Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Частина 1)
  • робочий зошит «Я досліджую світ» (Частина 1)
  • підручник  "Літературне читання" (О. Я. Савченко. Частина 2)
  • кольорові олівці.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема місяця. "Світ невідомий".
Тема тижня ІІІ. "Світ невідомий"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------














Робота мрії для кожного вірусу

Емоційне налаштування. Хвилинка релаксації

Підніміть праву руку ті, чиє ім’я починається на голосний звук.
Поплескайте в долоні ті, чиє ім’я починається на приголосний звук.
Потупотіть ногами ті, хто прийшов до школи пішки.
Помахайте руками ті, хто приїхав до школи на транспорті.
Покажіть “лайк” ті, хто чекав зустрічі зі своїми шкільними друзями.
Усміхніться ті, хто готовий до уроку.
      Слухання казки “Не всі мікроби — вороги”       

Послухайте повчальну казку про дівчинку Маю та її друга Макрофага, які здійснили подорож в склянці з кефіром містом Молочнокислих бактерій.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО
  • Хто головні герої казки?
  • Що ви можете сказати про дівчинку Маю? Якою вона була?
  • Що цікавого побачила дівчинка під час подорожі?
  • Що зрозуміла Мая?
  • Як ви гадаєте, що могли б розказати про своє життя бактерії?
  • Що із почутого в казці ви вже знали?
__________________________________________________________

Літературне читання:   

Діагностувальна робота № 5.  Аудіювання  




Виконуємо домашнє завдання 

Говорити без дозволу не можна Сухомлинський Василь (електронні книги українською мовою) 📖

Працюємо за підручником скласти зв’язне висловлювання «Яку пораду можна дати Василькові?» та прикріпи до дошки



Значення слова шибка

Додаткове читання за підручником


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                           Фізкультхвилинка                            
Фізхвилинка "Заморозка"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                    Виконай інтерактивні вправи                 

Українська мова
Інтерактивні вправи: 


                          Підсумок                        

Самооцінювання

Оцініть свої успіхи під час виконання завдань.

  • Якби ви виконували цю роботу вдруге, що ви в ній змінили б? Чому?
  • Які завдання ви виконали успішно? Що вам у цьому допомогло?
  • Оцініть свою роботу.

Дякую за плідну роботу! Ми - молодці!

Немає коментарів:

Дописати коментар