КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

пʼятниця, 14 березня 2025 р.

14.03.2025

Самопідготовка дистанційно



Підготуй:                                                             
  • підручник  «Я досліджую світ» (Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Частина 1)
  • робочий зошит «Я досліджую світ» (Частина 1)
  • підручник  "Літературне читання" (О. Я. Савченко. Частина 2)
  • кольорові олівці.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема місяця. "Світ невідомий". 

14 березня в Україні відбувається вшанування добровольців – людей, які не були військовими за професією, але в критичний для держави момент без повісток чи примусу, добровільно «поставили на паузу» своє попереднє життя й узяли до рук зброю, щоб захистити країну.



Асоціативний кущ "Український доброволець"


Філворд "Якості воїна - захисника"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Літературне читання:  
Зіставлення теми й головної думки усного повідомлення з власним досвідом.  Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»   




Виконуємо домашнє завдання 


Працюємо за підручником с. 126-133, пригадати зміст твору, обрати уривок для виразного читання, надіслати аудіо. 


Додаткове завдання: підготувати стислий переказ уривка, який сподобався найбільше, надіслати аудіо.


Додатково: Лана Ра "Чаклунки дивачки та Листопад" п'єса для дитячого театру 

Лана Ра " Як рятували країну Мережину" казка-п'єса




Читати онлайн  👀


Прослухай твір. П'єса-казка "Обережно, незнайомець" на ІІІ дії (скорочено). Світлана Конощук.



Особливості п'єси як жанру 



Фізхвилинка "Хом'ячки"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                    Виконай інтерактивні вправи                 

Українська мова
Інтерактивні вправи: 

-----------------------------------------------------------------------------------

                          Підсумок                        

Самооцінювання

Оцініть свої успіхи під час виконання завдань.

  • Якби ви виконували цю роботу вдруге, що ви в ній змінили б? Чому?
  • Які завдання ви виконали успішно? Що вам у цьому допомогло?
  • Оцініть свою роботу.

Дякую за плідну роботу! Ми - молодці!

Немає коментарів:

Дописати коментар