КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

середа, 5 березня 2025 р.

05.03.2025


Самопідготовка дистанційно




Підготуй:                                                             
  • підручник  «Я досліджую світ» (Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Частина 1)
  • робочий зошит «Я досліджую світ» (Частина 1)
  • підручник  "Літературне читання" (О. Я. Савченко. Частина 2)
  • кольорові олівці.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема місяця. "Світ невідомий". 















5 березня - Всесвітній день енергоефективності.

Щороку 5 березня світова спільнота відзначає Всесвітній день енергоефективності. Мета його проведення – проінформувати населення про важливість заощадження енергії та навчити домогосподарства та комерційних споживачів раціональніше використовувати енергоносії.



Правила енергозбереження

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Літературне читання:  
Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси.   




Виконуємо домашнє завдання 


Працюємо за підручником с. 125, прочитати статтю, скласти 2 запитання за змістом, прикріпити до дошки Галерея творчості 4-Б класу

Творче завдання: придумати собі літературний псевдонім, яким би ти підписувала(в) свої твори, прикріпити до дошки Галерея творчості 4-Б класу



Читати онлайн  👀


Переглянь відео "Особливості п'єси - казки як жанру" .

Виконай інтерактивну вправу

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                           Фізкультхвилинка                            

Руханка "Спека чи холод"



--------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                          Підсумок                        

Рефлексія.

  • З яким настроєм ви закінчуєте самопідготовку?
  • Чи можете ви використати здобуті сьогодні знання в житті? Коли? Як?



               Дякую за плідну роботу! Ми - молодці!



Немає коментарів:

Дописати коментар