Вітаю Вас!
Гарного весняного настрою на весь день!
1. Заняття: Математика
Тема: Порядкова і кількісна лічба, розрізняння геометричних фігур, орієнтування у просторі (ліво,право), порівняння предметів за кількістью, утворення числа.
1.Завдання: відгадади загадки разом з Соніком і назвати цифри, порахувати від 1 до 10.
2. Виконати математичні завдання від Смішариків:
- Назвати кольори українською мовою;
- Визначити частини доби;
- Визначити де курчаток багато, а де мало?
- Скільки грибів росте під високою ялинкою, а скільки під низькою?
- Який по рахунку котик, півник, ведмежатко?
- Визначити чого більше, чого менше: зайчиків чи морекинок?
- Визначити хто за ким стоїть? Хто спереду? Хто позаду?
Математичні завдання від Смішариків
Логіко-математична вправа «Корабель». Треба скласти з набору геометричних фігур корабель за зразком (рис.). Коли діти виконають завдання, дорослий спонукає їх порахувати, скільки кругів, трикутників, квадратів, прямокутників їм знадобилося.
Тема: Весняні квіти
Завдання:
1. Пригадайте і назвіть весняні місяці.
2. Знайдіть і назвіть весняні квіти.
3. Логічна гра"Четвертий зайвий"- знайти зайву квітку.
4. Відгадай загадку - назви відгадку.
5. Розучити віршик М. Познанської "Конвалії" за допомогою мнемотаблиці.
Фізкультхвилинка для очей "Веселі розваги"
Завдання до заняття Ви зможете знайти на сайті музичного керівника за посиланням
Читання й обговорення оповідання. Що здивувало вас у цій історії? Як гадаєте, чому Нік почувався одиноким? Як ви зрозуміли, що Нік сміливий і добрий хлопчик? Як він дбав про китеня? (Запропонуйте дітям розглянути ілюстрацію до оповідання.) Як ви вчинили б із китеням на місці хлопчика? Чим ви пригощали б малюка? Чому хлопчик погодився випустити китеня в море? Якби була можливість щось змінити у цій історії, щоб ви змінили б? А чи маєте ви домашніх улюбленців, яких можете назвати своїми друзями? Попросіть дітей пригадати, як вони відповідали на запитання «Чи вірите ви, що…» і порівняти, які з припущень підтвердилися, а які — ні.
Створення книжки ілюстрацій. Запропонуйте дітям, разом з ними, намалювати ілюстрації до цієї історії. Потім спонукайте їх розповісти, що й чому вони зобразили. Насамкінець спільно зберіть із малюнків книжечку.
Дякую за увагу!
Немає коментарів:
Дописати коментар