КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

вівторок, 4 травня 2021 р.

Завдання до дистанційного навчання на 05.05.21

05.05.21
 Вітаю Вас!

Гарного весняного настрою на весь день!




1. Заняття: Математика

Тема: Порядкова і кількісна лічба, розрізняння геометричних фігур, орієнтування у просторі (ліво,право), порівняння предметів за кількістью, утворення числа.

1.Завдання: відгадади загадки разом з Соніком і назвати цифри, порахувати від 1 до 10.


2. Виконати математичні завдання від Смішариків:
- Назвати кольори українською мовою;
- Визначити частини доби;
- Визначити де курчаток багато, а де мало?
- Скільки грибів росте під високою ялинкою, а скільки під низькою?
- Який по рахунку котик, півник, ведмежатко?
- Визначити чого більше, чого менше: зайчиків чи морекинок?
- Визначити хто за ким стоїть? Хто спереду? Хто позаду?

Математичні завдання від Смішариків



Логіко-математична вправа «Корабель». Треба скласти з набору геометричних фігур корабель за зразком (рис.). Коли діти виконають завдання,  дорослий спонукає їх порахувати, скільки кругів, трикутників, квадратів, прямокутників їм знадобилося.



2. Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям.
Тема: Весняні квіти




Завдання:
1. Пригадайте і назвіть весняні місяці.
2. Знайдіть і назвіть весняні квіти.
3. Логічна гра"Четвертий зайвий"- знайти зайву квітку.
4. Відгадай загадку - назви відгадку.
5. Розучити віршик М. Познанської "Конвалії" за допомогою мнемотаблиці.



Для втомлених оченят пропоную зробити гімнастику разом зі смішариками

Фізкультхвилинка для очей "Веселі розваги"






3
. Заняття: Музичне.
Завдання до заняття Ви зможете знайти на сайті  музичного керівника за посиланням




книжка щодня
Чи можлива дружба між хлопчиком і китом: опрацьовуємо літературний твір


















Читання й обговорення оповідання. Що здивувало вас у цій історії? Як гадаєте, чому Нік почувався одиноким? Як ви зрозуміли, що Нік сміливий і добрий хлопчик? Як він дбав про китеня? (Запропонуйте дітям розглянути ілюстрацію до оповідання.) Як ви вчинили б із китеням на місці хлопчика? Чим ви пригощали б малюка? Чому хлопчик погодився випустити китеня в море? Якби була можливість щось змінити у цій історії, щоб ви змінили б? А чи маєте ви домашніх улюбленців, яких можете назвати своїми друзями? Попросіть дітей пригадати, як вони відповідали на запитання «Чи вірите ви, що…» і порівняти, які з припущень підтвердилися, а які — ні.

Створення книжки ілюстрацій. Запропонуйте дітям, разом з ними, намалювати ілюстрації до цієї історії. Потім спонукайте їх розповісти, що й чому вони зобразили. Насамкінець спільно зберіть із малюнків книжечку.
























Дякую за увагу!






Немає коментарів:

Дописати коментар