Уявіть себе художниками. Якими б фарбами ви намалювали свій сьогоднішній ранок? Чому?
У вільний від уроків та самопідготовки час поділіться своїми уявними картинами з рідними. Поцікавтеся, якими б фарбами вони намалювали свій сьогоднішній ранок. А як фарби можуть змінитися вдень, ввечері?
Вправа “Особистості”
Роздивіться зображення. Кого ви впізнали? Що можете розповісти про цих людей? Як ви думаєте, що може їх об’єднувати? (див. роздруківку “Особистості”)
Зателефонуйте друзям / подругам і обміняйтеся інформацією.
21 листопада ми відзначаємо початок двох революцій — Помаранчевої 2004 року та Революції Гідності 2013-го.
Тоді український народ пліч-о-пліч став на захист своїх демократичних цінностей, прав та свобод, а також національних інтересів і європейського майбутнього.
Сьогодні ми продовжуємо боротися. Пліч-о-пліч — військовослужбовці, підприємці, науковці, педагоги, працівники державного та комунального секторів, люди робітничих і творчих професій. Усі разом ми даємо відсіч одній із найбільших армій світу. Ми знову об’єдналися, щоб не втратити волю, гідність, державу.
І ми вистоїмо. Так, як вистояли на граніті, на барикадах під час Помаранчевої революції та Революції Гідності. Перемога буде нашою — і це залишається незмінним.
Працюємо за підручником–с.65-66, перечитати 2 частину твору, скласти 2 запитання за змістом 2 ч. твору, прикріпити на онлайн - дошціГалерея творчості 4-Б класу
Додаткове завдання:виконати завдання Всеукраїнського конкурсу до Дня Гідності та Свободи https://naurok.ua/start
Немає коментарів:
Дописати коментар