КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

вівторок, 20 лютого 2024 р.

Завдання до дистанційного навчання на 21.02.24



Міжнародний день рідної мови



    Моя Мова – найкраща в світі! Нею освідчувалися в коханні мої дідусі і бабусі, мої матуся і татусь. Моєю Рідною Мовою я сказав свої перші слова: Мама, Тато. Нею сказали свої перші слова мої діти. Моя Мова – одна з наймелодійніших і наймилозвучніших мов у світі.  Моєю Мовою мовлять, речуть, розмовляють, говорять, балакають, оповідають, кажуть, гомонять, моралізують, лепечуть, белькотять, бовкають, гаркають, гиркають оточуючі мене люди… Моя Рідна Мова – найбагатша в світі! У словнику моєї Мови налічується більше 200 тисяч слів! Дорогі співвітчизники! Не будьмо байдужими, давайте разом захищати найбільше наше багатство – нашу Рідну Українську Мову!


Цікаві факти про українську мову





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ТЕМА 7. Приховані можливості речей

Додаткова інформація до теми місяця


ЯДС: 
Тарас Шевченко на Тернопільщині.
Що зберігає історичну пам’ять?






                      Вправа “Банка позитиву”                      

Запишіть на стікері й покладіть у банку позитивне слово, яке починається на першу літеру вашого імені (див. роздруківку “Банка позитиву”).

            Перегляд відео “Дітям про Шевченка”           


Пригадайте, що ви вже знаєте про Т. Шевченка, і заповніть хмару слів (див. роздруківку “Хмара слів «Тарас Шевченко»”).

________________________________________________________
                     Фізкультхвилинка                  



Психологічна хвилинка - Гра-релаксація "У лісі" (youtube.com)

=======================================================================
                         Інтерактивні вправи                       


Дієслово



Виконати інтерактивну вправу - "Чар - зілля"

------------------------------------------------------

      ВПРАВА “МІРКУЄМО Й ЗАПИСУЄМО”     

Час підбити підсумки і показати, чого ви навчилися! Напишіть невелику розповідь, яка починається такими словами (на вибір).




Дякую за плідну роботу! Ми - молодці!

Немає коментарів:

Дописати коментар