КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

четвер, 26 жовтня 2023 р.

Завдання до дистанційного навчання на 26.10.23

 

Самопідготовка дистанційно

Самопідготовка онлайн - Літературне читання, виховна година до Дня української  письменності та мови.



Підготуй:

  • підручник  «Я досліджую світ» ( Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Частина 1)
  • робочий зошит «Я досліджую світ» (Частина 1)
  • підручник  "Літературне читання" (О. Я. 
  • Савченко. Частина 2)
  • кольорові олівці


                       Привітання                       

Щоб хороший настрій мати,
Треба всім його бажати.
Добрий день, сонце привітне!
Добрий день, небо блакитне!
Добрий день, плането моя!

               Чарівний мішечок настрою           

У кожного з вас зараз різний настрій. Пропонуємо скласти в чарівний мішечок усі негативні емоції (неспокій, злість, образу, сум тощо) і викинути його. А з іншого чарівного мішечка пропоную взяти позитивні емоції, які вам потрібні, та сподівання щодо сьогоднішнього заняття. Покажіть рухами, як ви це робите, покажіть мімікою, як змінюється ваш настрій.

Подумки пошліть добрі думки одне одному й усьому, що вас оточує.







=========================================


Літературне читання.
Вірші Варвари Гринько «Рідний край», Олекси Палійчука «Київ». Навчання виразному читанню; пояснення виділених слів і речень. с. 81-82




Працюємо за підручником  с.81-82



Олекса Палійчука «Київ»





ЯДС: Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин. Практичний блок. Порівняння властивостей гірських порід. П.с 41, З.с.43-44




Працюємо за підручником с. 41

ЧИТАТИ ОНЛАЙН 👀 Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 3 КЛАС БІБІК (PIDRUCHNYK.COM.UA)


Переглянь навчальне відео


=========================================================================

Додаткова інформація до теми місяця "Між минулим і майбутнім".
Наші мрії.
Як мої сьогоднішні дії вплинуть на моє майбутнє?

           Вправа “Незвичайна професія”         

У кожного з нас є мрії, а в Америці є люди, які за певну суму роблять їх реальністю. Професія цих людей так і називається — продавець мрій. Розв’яжіть цікаву задачу (див. роздруківку “Незвичайна професія”).

                   Вправа “Моя мрія”                  

Виріжте зірочку як цю (див. роздруківку “Моя мрія”). Запишіть на ній свої мрії. Ким ви себе бачите в майбутньому? Свій запис починайте так: “У майбутньому я мрію …”.

     Фізкультхвилинка “Дружби добрий знак”     

Разом зі своїми друзями потанцюйте й відпочиньте.



               Вправа “Сходинки до мрії”           

Запишіть на сходинках, що спонукатиме вас прямувати до здійснення своєї мрії (див. роздруківку “Сходинки до мрії”).

====================================================

                    Розвивальні ігри                  

Математика: інтерактивні вправи "Лічба сотнями". "Прямокутник, квадрат".




Українська мова: інтерактивні вправи на  чергування голосних звуків у коренях слів.

=========================================================================


                                 Підсумок

Рефлексія.

  • З яким настроєм ви закінчуєте самопідготовку?
  • Запишіть свої враження (див. роздруківку “Мої враження”).






Дякую за плідну роботу! Ми - молодці!


                        

Немає коментарів:

Дописати коментар