КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

понеділок, 26 вересня 2022 р.

Завдання до дистанційного навчання на 26.09.22

 



      26 вересня



Виховна година до Дня здоров'я  довкілля.

Щорічно 26 вересня у всьому світі відзначають екологічне свято - Всесвітній день здоров'я довкілля (World Environmental Health Day). Ініціювала цей день Міжнародна федерація здоров'я довкілля та країною, в якій він був вперше відзначений в 2011 році є Індонезія.

Метою створення свята є, безумовно, залучення уваги світової громадськості до питань здоров'я довкілля та його сьогоднішнього стану, а також просвіта людей про страшні наслідки людської діяльності.

Це і забруднення навколишнього середовища, зміна клімату, вирубка лісів, забруднення моря, злочини проти дикої природи, перенаселеність людей і багато іншого. Свято присвячене навчанню людей питань здоров'я довкілля, а також цей день спонукає їх змінити свої звички, які згубно впливають на навколишнє середовище, залучає і об'єднує зусилля урядів, бізнесу, знаменитостей і пересічних громадян для вирішення нагальної екологічної проблеми.

Щорічно для проведення свята Міжнародна федерація здоров'я довкілля вибирає спеціальну тему, щоб привернути увагу до конкретної проблеми. У кожній країні проводяться заходи, присвячені екологічним проблемам, які особливо зачіпають цю країну.   

                          Стіна слів

Математика

Інтерактивні вправи з математики на повторення відомостей  про рік, місяць, тиждень. 




Українська мова

Інтерактивні вправи з української мови на закріплення правил вживання апострофа.

Фізкультхвилинка

Немає коментарів:

Дописати коментар