Завдання до дистанційного навчання на понеділок - 28.12.20.
1. Заняття з розвитку мовлення.
Тема: "Кришталева зима"
Мета: збагачувати словник запас по темі "Зима", вчити виділяти характерні ознаки зими, підбирати слова іменникі до прикметників, розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, мислення, спостережливість.
1. Вірш про зиму "Хмаринчині діти".
Передивитися відео і прослухати вірш, відповісти на такі питання:
- Хто такі "хмаринчині діти"?
- Як падають сніжинку? Куди вони падають?
- Як стеляться сніжинки? Що вони шепочуть? ( для того,щоб діти змогли відповісти на ці запитання, відео треба переглянути 2-3 рази, відповіді діти дають українською мовою!).
Музична фізкультхвилинка "Падає сніжок"
Мета: розвивати вміння дітей
малювати святкову ялинку.
Завдання: Продовжувати освоєння
форми і кольору як засобів образної виразності. Показати наочно взаємозв'язок
загальної форми і окремих деталей. Удосконалювати техніку малювання гуашевими
фарбами. Розвивати наочно-образне
мислення і уяву.
Перед початком малювання можна прочитати віршик про ялинку.
Ялинка пухнаста, ялинка зелена.
Світиться, іскриться, ніби зачарована.
Вогники виблискують, кульки дзвенять.
ніби запрошують діток в хоровод.
Послідовність прийомів малювання ялинки.
Перед малюванням можна спитати дитину : - Звідки до нас прийшла ялинка? ( з лісу). - хто її нам приніс? (Дід Мороз).- Чим ми її з тобою прикрасили? - Якого кольору ялинкові прикраси?- Ось яка наша ялинка красива. Тільки їй у нас тут сумно, тому що вона одна тут варто. Чи не хочеш ти намалювати їй подружок, щоб було їй весело?
Спочатку ми малюємо прямий стовбур зеленого кольору. Потім з боків стовбура малюємо зелені гілки. А малювати починаємо гілки зверху. І спускаємося вниз. Гілка справа, гілка ліворуч, гілка справа, гілка зліва. І так малюємо до кінця. Ось яка вийшла у нас ялинка: красива, пишна.
Немає коментарів:
Дописати коментар