КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." ,

вівторок, 3 листопада 2020 р.

Завдання до дистанційного навчання на 04.11.2020 (Середа)


                Вітаю Вас, шановні батьки!

  Бажаю всім доброго і вдалого дня!



За розкладом сьогодні заняття:

1. Математика.

2. Ознайомлення з природним  довкіллям.

1. Заняття: Математика.

Тема: Число і цифра 3.

Мета: продовжувати вчити дітей рахувати в межах п'яти, познайомити з утворенням числа 3 та цифрою 3, вчити дітей діяти з предметами - замінниками; розвивати логічне мислення. 

Матеріал: для заняття з математики необхідно підготувати: каштани, або гудзики, або макарони, олівець і папір з цифрою 3 (картка - зразок з зображенням  цифри ), з кольорового паперу виріжте кружки синього кольору - 2шт., червоного - 1 шт.

1. Завдання. Під час перегляду відео, використовуючи прийом "Стоп-кадр", виконати такі завдання:

  • переглянути відео до цифри 5;
  • порахувати предмети до 5.


 "Осіння лічилка".
  • порахувати овочі.

Утворення числа 3.
2.Завдання.  


Жив у лісі їжачок і знайшов він 2 яблука. До нього в гостій прийшов зайчик і приніс йому ще одне яблуко. 
- Порахуйте, скільки у їжачка стало яблук? ( Відповідь: всього три яблука ).
- Викладіть у себе на столі стільки синіх кружечків, скільки спочатку було яблук у їжачка (два кружечки). 
- Додайте стільки червоних кружечків, скільки приніс зайчик яблук (один кружок) .
- Скільки додали кружечків? (Один).
- Скільки всього стало кружечків? ( Стільки, скільки яблук - три кружечки).
- Як ми отримали число 3? (До двух додали один).

Число три позначається цифрою 3.

3.Завдання.   Графічні вправи:                                   
                                                                                                                                                                                 
       1. Написати цифру 3 пальчиком у повітрі.
       2. Обвести зображення цифри 3 пальчиком на малюнку. 
       3. Навести олівцем цифру 3, намальовану пунктиром.
       4. Викласти цифри 1,2,3 з будь-якого матеріалу ( макаронів або каштанів, гудзиків).


                                                                      

Учимся писати цифру 3

Гімнастика для очей. 

4.Завдання.      Гра на логічний розвиток "Знайди пару".


5.Завдання. Нейропсихологічна гра "Майстерні руки"                                                          (зарядка для мозгу, спрямована на розвиток пам'яті, уваги, моторики).


Рефлексія(висновок): з якою цифрою познайомився? Яке завдання тобі сподобалося найбільше? Чому?


2. Заняття:                              
Ознайомлення з природним довкіллям.
Тема: Осінні турботи. Охорона природи.
Мета: формувати уявлення дітей про зміни, що відбуваються в житті тварин восени; продовжувати ознайомлювати дітей із життям диких тварин у лісі; учити розпізнавати диких тварин, правильно їх називати та їх дитинчат, називати місця «домівок»; підвести до розуміння необхідності охорони довкілля. Розвивати зв'язне мовлення, уміння давати відповіді на запитання, пам'ять, мислення, спостережливості. Виховати екологічну свідомість вихованців, добрі почуття до тварин, цікавість до світу природи.

1. Завдання. 
  • Переглянути відео "Дикі тварини";
  • Назвати лісових тварин: тато, маму і ії дитинчат українською мовою.                

"Дикі тварини. Тварини та їх дитинчата. Тата, мами, малюки".


2. Завдання. Переглянути відео і відповісти на запитання.
  "Осінні турботи"
 
Питання до відео:
- Яка стояла погода у лісі?
- Яких лісових тварин зустрів ведмедик?
- Що робив ведмедик з опалим листям? (Приклеював листочки)
- Коли опадає листя з дерев?  (Восени)
- Чому дерева скидають листочки? (Взимку дерева відпочивають)
- Які корисні справи зробили лісові тварини? (Робили припаси назиму - збирали врожай з яблуні, збирали гриби).

            Гімнастика для очей

3.Завдання. Переглянути відео і відповісти на питання.

"Хто де живе"
 Дати відповіді на такі питання українською мовою:
- Де мешкає пташка? (Пташка мешкає в гнізді)
- Де живе білочка? (Білочка живе в дуплі)
- Де живе лисиця? (Лисиця живе в норі)
- Де живе ведмідь? (Ведмідь живе в барлозі)
- Де живе вовк? (Вовк має лігво)
- Де живе їжачок (Їжачок має хатку з гілочок та листочків)

4. Завдання.     Охорона природи "Пригоди лісових друзів".


Рефлексія:
- Чому потрібно берегти природу?
- Що для цього треба робити?


                                                             Бажаю успіху! 
        Бережіть себе та своїх рідних!
        І все буде добре, для кожного із нас!



Немає коментарів:

Дописати коментар